top of page
  • EPASSILLA MAKSAMINEN
    ePassilla maksaminen: Mene ePassin sivuille osoitteeseen https://www.epassi.fi tai ePassin mobiilisovellukseen. Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi. Valitse ePassin verkkomaksu. Valitse valikosta Rockway.fi - Internet-musiikkikoulu Kirjoita maksun summa euroissa. LISÄÄ palvelunkuvaukseen tämä sähköpostiosoitteesi. Näin tunnistamme laskun maksajan. JOS MAKSAT ePASSIN MOBIILISOVELLUKSELLA, ei lisätietoja voi mukaan laittaa. Tällöin tunnistamme maksajan nimen ja puhelinumeron perusteella. Suoritettuasi maksun onnistuneesti saat siitä maksutositteen. Tosite kannattaa säilyttää. Saatuamme tiedon onnistuneesta maksusta, lähetämme vielä erikseen kuittauksen sähköpostitse. UUTTA TILAUSTA TEHDESSÄSI: Setelit tai saldot eivät valitettavasti toimi suoraan maksuvälineenä Rockway.fi:n sivustolla. Voidaksesi maksaa uuden tilauksen heti alusta asti seteleillä tai saldolla, joudumme siis käynnistämään tilauksesi järjestelmästämme käsin, jonka jälkeen toimitamme laskun tilausjaksosta ja maksuohjeet käyttämällesi maksuvälineelle. Uutta tilausta varten pyydämme siis olemaan ennen maksun tekemistä yhteydessä Rockwayn asiakaspalveluun tai laskutukseen joko sähköpostitse laskutus@rockway.fi tai puhelimitse 045 7731 1111 (arkisin klo 9-15).
  • SETELEILLÄ MAKSAMINEN
    Seteleillä maksaminen (Smartumin ”Liikunta- ja kulttuuriseteli”, Edenredin ”Virikeseteli” tai RJ-Kuntoiluseteli Oy:n ”Tyky+Kuntoseteli”: Postita meille riittävä määrä seteleitä osoitteeseen: Rockway Oy Lemuntie 3-5 00510 Helsinki Muista liittää seteleiden mukaan joku lappunen, josta tunnistamme varmasti seteleiden lähettäjän. Esimerkiksi oma nimi ja Rockwayn käyttäjätiliisi liitetty sähköpostiosoite riittävät lisätiedoiksi. Kun setelit ovat meille postissa saapuneet, lähetämme vielä sähköpostitse kuittauksen. Jos lähetetyt setelit eivät riitä kattamaan koko avoinna olevaa laskua, lähetämme sähköpostitse myös ohjeet jäännösosan verkkopankkimaksua varten. UUTTA TILAUSTA TEHDESSÄSI: Setelit tai saldot eivät valitettavasti toimi suoraan maksuvälineenä Rockway.fi:n sivustolla. Voidaksesi maksaa uuden tilauksen heti alusta asti seteleillä tai saldolla, joudumme siis käynnistämään tilauksesi järjestelmästämme käsin, jonka jälkeen toimitamme laskun tilausjaksosta ja maksuohjeet käyttämällesi maksuvälineelle. Uutta tilausta varten pyydämme siis olemaan ennen maksun tekemistä yhteydessä Rockwayn asiakaspalveluun tai laskutukseen joko sähköpostitse laskutus@rockway.fi tai puhelimitse 045 7731 1111 (arkisin klo 9-15).
  • SMARTUM LIIKUNTA- JA KULTTUURISALDOLLA MAKSAMINEN
    Smartum Liikunta- ja kulttuurisaldolla maksaminen (SmartumPay-sovellus): Kirjaudu SmartumPay-sovellukseen mobiililaitteellasi. Etsi käyttökohdehausta ”Rockway Oy - Musiikkikoulu Internetissä”. Syötä maksettava summa euroissa ja jatka. LISÄÄ (jos mahdollista) viestikenttään Rockwayn käyttäjätiliisi liitetty sähköpostiosoite. Näin tunnistamme varmasti laskun maksajan. Vahvista maksu pyyhkäisemällä. Klikkaa "Maksa"-nappulaa. Saatuamme tiedon onnistuneesta maksusta, lähetämme vielä erikseen kuittauksen sähköpostitse.​​​​​​ UUTTA TILAUSTA TEHDESSÄSI: Setelit tai saldot eivät valitettavasti toimi suoraan maksuvälineenä Rockway.fi:n sivustolla. Voidaksesi maksaa uuden tilauksen heti alusta asti seteleillä tai saldolla, joudumme siis käynnistämään tilauksesi järjestelmästämme käsin, jonka jälkeen toimitamme laskun tilausjaksosta ja maksuohjeet käyttämällesi maksuvälineelle. Uutta tilausta varten pyydämme siis olemaan ennen maksun tekemistä yhteydessä Rockwayn asiakaspalveluun tai laskutukseen joko sähköpostitse laskutus@rockway.fi tai puhelimitse 045 7731 1111 (arkisin klo 9-15).
  • EDENREDIN SALDOLLA MAKSAMINEN
    Edenredin saldolla maksaminen (MyEdenred-sovellus): Kirjaudu omilla tunnuksillasi MyEdenred-palveluun joko selaimessa tai mobiilisovelluksessa. Luo mobiilimaksu virike-edulle. Etsi käyttöpaikaksi Rockway.fi -Internet-musiikkikoulu. Kirjoita maksun summa euroissa. Vahvista maksu. Lähetä meille sähköpostia (laskutus@rockway.fi), että olet suorittanut maksun. Merkitse kuitti MyEdenredissä käytetyksi. Saatuamme tiedon onnistuneesta maksusta, lähetämme vielä erikseen kuittauksen sähköpostitse. UUTTA TILAUSTA TEHDESSÄSI: Setelit tai saldot eivät valitettavasti toimi suoraan maksuvälineenä Rockway.fi:n sivustolla. Voidaksesi maksaa uuden tilauksen heti alusta asti seteleillä tai saldolla, joudumme siis käynnistämään tilauksesi järjestelmästämme käsin, jonka jälkeen toimitamme laskun tilausjaksosta ja maksuohjeet käyttämällesi maksuvälineelle. Uutta tilausta varten pyydämme siis olemaan ennen maksun tekemistä yhteydessä Rockwayn asiakaspalveluun tai laskutukseen joko sähköpostitse laskutus@rockway.fi tai puhelimitse 045 7731 1111 (arkisin klo 9-15).
  • Markkinoinnin harjoittelija
    Etsimme jatkuvasti markkinoinnin harjoittelijoita avustamaan markkinointitiimiämme päivittäisissä asioissa, kuten materiaalien tuotannossa, mainosten ja sisältöjemme optimoinnissa ja yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien kontaktoinnissa. Työtehtävä muovautuu tehtävään valitun vahvuuksien ja kehittymishalujen mukaiseksi, mutta aiempi kokemus ja/tai ymmärrys markkinoinnista, myynnistä ja/tai sisällöntuotannosta katsotaan eduksi. Tehtävä sopii parhaiten opiskelijalle tai lisätienestejä kaipaavalle freelancerille. Kerrothan hakemuksessasi, millä aikavälillä ja kuinka monta tuntia viikosta olet käytettävissä. Tarjoamme sinulle työvälineiden, kilpailukykyisen palkan ja mielenkiintoisen tehtävän lisäksi etätyömahdollisuuden ja erittäin mukavan ja rennon työyhteisön. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi otsikolla “Markkinoinnin harjoittelija” osoitteeseen rekry@rockway.fi.
  • Avoin hakemus
    Etkö löytänyt sopivaa paikkaa? Voit lähettää myös avoimen hakemuksen yhdessä ansioluettelosi kanssa osoitteeseen rekry@rockway.fi.
  • VOIDAANKO TÄTÄ TIETOSUOJASELOSTETTA MUUTTAA?
    Tarjoamiemme palveluiden kehityksen ja lainsäädännön muutosten johdosta pidätämme oikeuden tarvittaessa muuttaa tietosuojaselostetta. Merkittävistä muutoksista imoitetaan rekisteröityneille käyttäjille.
  • KÄYTETÄÄNKÖ PALVELUN SIVUILLA EVÄSTEITÄ JA MITÄ NE OVAT?
    Rockway Oy käyttää palveluissaan evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita esimerkiksi asiakkaan tunnistamiseen, kirjautumisen ylläpitämiseen ja tilausten toimintoihin. Evästeitä käytetään myös esimerkiksi käyttökokemuksen personointiin. Näin voimme tarjota paremmin käyttäjiämme kiinnostavaa sisältöä ja paremmin kohdennettua uutisointia ja markkinointia. Näihin toimintoihin evästeiden käyttö ja niiden hyväksyminen on pakollista.
  • KUKA KÄSITTELEE HENKILÖTIETOJA?
    Asiakastietoihin on pääsy vain Rockway Oy:n omilla työntekijöillä. Henkilökuntamme on koulutettu käyttämään tietoja turvallisesti ja vastuullisesti. Käytämme tunnettuja ja luotettuja kumppaneita ja alihankkijoita, jolloin tietoa voidaan siirtää myös kolmannelle osapuolelle. Kumppanien ja alihankkijoiden kanssa on sopimuksissa huomioitu lainsäädännön asettamat vaatimukset. Tietojen hallinnasta vastuussa oleva yritys: Rockway Oy (Y-tunnus 2076422-7) Ilmalankatu 2 A 00240 Helsinki
  • MIHIN KÄYTTÄJÄMME VOIVAT OTTAA YHTEYTTÄ?
    Käyttäjämme voivat olla meihin yhteydessä puhelimitse asiakaspalvelun aukioloaikoina tai sähköpostitse.
  • LUOVUTETAANKO HENKILÖTIETOJA KOLMANSILLE OSAPUOLILLE?
    Rockway Oy voi käyttää tallennettuja tietoja kolmansien osapuolten kanssa esimerkiksi markkinoinnin ja maksunvälityksen tarpeisiin liittyen. Asiakas voi rajata tietojen käyttöä markkinointitarkoituksiin ”Omat tiedot” -sivun ”Yksityisyys”-alalehdeltä. Tarvittaessa luovutamme tietoja myös viranomaisten pyynnöstä, informoimme tietopyynnöistä aina myös asiakasta, jos se on lain puitteissa sallittua.
  • MITÄ TIETOJA KÄYTTÄJISTÄMME VOIDAAN KERÄTÄ?
    Käyttäjän itsensä antamat tiedot: Tunnistamistiedot kuten nimi Yhteystiedot, kuten osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero Maksutiedot Googlen tai Facebookin kautta kirjautumiseen käytetty sähköpostisosoite ja varmenne 2. Yrityksen keräämät tiedot: Myynti- ja asiakaspalvelupuhelut voidaan tallentaa
  • MILLAISIA OIKEUKSIA KÄYTTÄJÄLLÄ ON?
    Rockwayn käyttäjällä on oikeus: Saada pääsy itseään koskeviin henkilötietoihin ja saada jäljennös järjestelmään tallennetuista henkilötiedoista. Pyytää itseä koskevien henkilötietojen oikaisemista tai poistamista. Tietyin edellytyksin pyytää henkilötietojen käsittelyn rajoittamista tai vastustaa käsittelyä. Jos tietojen käsittely perustuu erilliseen suostumukseen, on käyttäjällä oikeus peruuttaa suostumuksensa koska tahansa. Tämä ei kuitenkaan vaikuta ennen suostumuksen peruuttamista suoritetun käsittelyn lainmukaisuuteen. Käyttäjä voi tehdä näitä oikeuksia koskevan pyynnön ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Pyynnön tulee olla riittävällä tavalla yksilöity, jotta asiakaspalvelumme voi todentaa käyttäjän henkilöllisyyden. Jos emme voi kaikilta osin voi toteuttaa pyyntöä, ilmoitamme siitä käyttäjälle. Jos käyttäjä huomaa käsittelyssä puutteita tai lainvastaisuuksia, on hänellä oikeus tehdä asiasta valitus tietosuojavaltuutetulle.
  • MITEN KÄYTTÄJÄ VOI VAIKUTTAA OMIEN TIETOJENSA KÄYTTÖÖN?
    Rockway Oy on sitoutunut tarjoamaan käyttäjilleen mahdollisuuksia vaikuttaa tietojensa keräämiseen ja käyttöön. Käyttäjä voi itse päättää häneen kohdistetusta markkinoinnista ja tiedotuksesta. Käyttäjä voi myös ottaa tai olla ottamatta vastaan erilaisia markkinointiviestejä. Viestiasetukset löytyvät ”Omat tiedot” -sivun ”Yksityisyys”-alalehdeltä. Palvelun kehittämisen yhteydessä voidaan toimintoja lisätä, muuttaa tai poistaa. Käyttäjä voi koska tahansa pyytää käyttäjätilinsä ja tallennettujen tietojensa poistoa Rockway Oy:ltä. Joissain tapauksissa kaikkea tietoa ei voida poistaa, sillä lainsäädäntö voi vaatia pitämään osan käyttäjän tiedoista tallessa.
  • TIIVISTELMÄ
    Rockway Oy on sitoutunut 24.5.2016 voimaan tullen ja 25.5.2018 alkaen noudatettavan tietosuoja-asetuksen mukaisesti suojaamaan asiakkaidensa yksityisyyttä ja tarjoamaan mahdollisuuden vaikuttaa omien tietojensa käsittelyyn. Tietosuojaselosteessa kerromme asiakkaillemme yksityiskohtaisesti heidän tietojensa käsittelystä. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot voidakseen käyttää Rockwayn palveluita. Keräämämme tiedot voidaan jakaa käyttäjän itsensä antamiin, palveluidemme käytöstä havainnoituihin ja analytiikan avulla johdettuihin tietoihin. Käytämme tietoja: palvelumme toimittamiseen ja sen parantamiseen markkinointiin ja sen kehittämiseen asiakaspalveluun ja sen kehittämiseen
  • MIHIN TALLENNETTUJA TIETOJA KÄYTETÄÄN?
    Tallennettuja tietoja käytetään: Asiakkuuden ylläpitämiseen Tilattujen palveluiden toimittamiseen Palveluidemme kehittämiseen ja parantamiseen Tilastollisiin tarkoituksiin Käyttäjäkohtaisesti kohdennetun sisällön ja markkinoinnin tuottamiseen Väärinkäytösten estämiseen Asiakaspalvelun tarjoamiseen ja sen parantamiseen
  • KUINKA KAUAN TIETOJA SÄILYTETÄÄN?
    Säilytämme henkilökohtaisia tietoja vain tarvittavan ajan voidaksemme toteuttaa aiemmin tässä selosteessa määritellyt tietojen käyttötarkoitukset. Tämän lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin, jos se on tarpeen muiden laissa asetettujen velvollisuuksien toteuttamiseksi ja toteuttamisen näyttämiseksi. Näitä velvollisuuksia ovat esimerkiksi kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevat vastuut. Asiakkaan pyynnöstä häntä koskeva henkilötieto voidaan poistaa tai anonymisoida Rockway Oy:n järjestelmistä, jolloin tietoa ei enää käytetä selosteessa lueteltuihin tarkoituksiin. Joillekin tiedoille lainsäädäntö asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle esimerkiksi seuraaviin tarkoituksiin: Kirjanpitolaki määrittelee tiedoille pidempiä säilytysaikoja riippumatta siitä sisältyykö niihin henkilötietoja. Sähköisten järjestelmien lokitietoa kerätään ja säilytetään lain edellyttämällä tavalla voidaksemme tarjota lainmukaisen ja turvallisen verkkopalvelun asiakkaillemme. Järjestelmistä ja sen sisältämistä tietokannoista pidetään riittävät varmuuskopiot, jotta voimme taata tietojen turvallisen säilytyksen, mahdollisuuden korjata virhetilanteet, ylläpitää tietoturvaa ja taata palvelun jatkuvuuden.
  • MITEN TIETOJA SÄILYTETÄÄN JA SUOJATAAN?
    Kaikki käyttäjistämme kerätyt tiedot on suojattu asiattomalta pääsyltä ja vahingossa tai luvattomasti tapahtuvalta tietojen hävittämiseltä, muuttamiselta, luovuttamiselta tai muulta käsittelyltä. Rockway Oy:n asiakastietoja säilytetään EU:n alueella sijaitsevilla alihankkijoiden ylläpitämillä servereillä. Tietoturva on erittäin korkealla tasolla, ja palvelimet on suojattu tietomurtoja ja palvelunestohyökkäyksiä vastaan. Pääsyä tallennettuihin henkilötietoihin ja niiden käsittelyä valvotaan noudattaen hyviä tietosuojakäytäntöjä
  • KUINKA KÄYTTÄJÄ SAA JÄRJESTELMÄÄN ITSESTÄÄN TALLENNETUT TIEDOT?
    Rockwayn käyttäjä voi pyytää järjestelmiimme tallennetut tiedot nähtäväksi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kerätyistä tiedoista löydät tarkempia tietoja ”Mitä tietoja käyttäjistämme voidaan kerätä?” -kappaleesta.
  • REKISTERINPITÄJÄ JA SEN YHTEYSTIEDOT
    Käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjänä toimii: Rockway Oy (Y-tunnus 2076422-7) Lemuntie 3-5 00510 Helsinki
  • MÄÄRÄAIKAINEN TILAUS
    Lunastettu määräaikainen käyttöoikeus on sidottu kelloon ja kalenteriin lunastushetkestä alkaen. Kun siis tilaa esimerkiksi 12 kuukautta käyttöoikeutta, loppuu tilaus 12:n kuukauden kuluttua tilaushetkestä riippumatta siitä, kuinka paljon palvelua on käyttänyt.
  • JATKUVA TILAUS AUTOMAATTISELLA LUOTTOKORTTIVELOITUKSELLA, LISÄEHDOT"
    Kukin luottokorttiveloitus suoritetaan kuukauden samana päivänä laskutusjaksoksi sovitun kuukausimäärän välein. Jos veloituskuukaudessa on vähemmän päiviä kuin säännöllinen veloitus edellyttäisi, suoritetaan veloitus kuun viimeisenä päivänä (esimerkiksi jos normaalisti veloitus tapahtuu joka kuun 30. päivä, tapahtuu veloitus helmikuussa jo kuun viimeisenä päivänä). Jos luottokorttia ei voida määräpäivänä veloittaa (esim. jos kortti on vanhentunut), Rockway pyrkii tilanteen korjaamiseksi saamaan yhteyden asiakkaaseen sähköpostitse tai puhelimitse 2 viikon ajan. Mikäli asiakkaaseen ei saada yhteyttä, voidaan asiakasta laskuttaa postitse. Tällöin laskuun voidaan lisätä laskutuslisänä 4,00 euroa. Rockway voi harkintansa mukaan myös katkaista tilauksen.
  • TIETOSUOJA
    Palveluun luovutetut tiedot käsitellään Suomen tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Salaisia tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan lain sitä edellyttäessä. Rekisteröidyt käyttäjät voivat muokata omia tietojaan ja poistaa käyttäjänimensä halutessaan kokonaan. Käyttäjänimen ja -tilin poisto suoritetaan pyytämällä sitä sähköpostitse tuki@rockway.fi -osoitteesta.
  • ERIMIELISYYDET
    Sopimusta koskevat erimielisyydet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa.
  • KÄYTTÄJÄN OIKEUDET JA VELVOLLISUUDET
    ROCKWAY-palveluun rekisteröityminen on ilmaista, eikä rekisteröityminen velvoita käyttäjää tekemään maksullisia tilauksia palveluun. Käyttäjän palveluun antamien tunnistetietojen tulee olla ajan tasalla ja totuudenmukaisia. Käyttäjän tulee noudattaa palvelussa hyviä tapoja, Suomen lakia ja muita voimassa olevia säännöksiä. Alaikäisellä käyttäjällä tulee olla huoltajansa lupa palvelun maksamiseen ja käyttöön. Maksaessaan palvelusta tekstiviestillä, tulee käyttäjällä olla siihen lupa puhelinliittymän omistajalta. Käyttäjänimi ja salasana ovat henkilökohtaisia, ja niiden luovuttaminen kolmannelle osapuolelle on kielletty. Poikkeuksen muodostavat samassa taloudessa asuvat saman perheen jäsenet, jotka voivat käyttää yhteistä käyttäjätunnusta. ROCKWAY Oy:n määräaikaisen palvelun tilaus on sitova ja peruuttamaton välittömästi kun käyttäjä saa vahvistuksen onnistuneesta maksusuorituksesta. Jos poistat käyttäjänimesi ROCKWAY Oy:n palvelusta ja rekisteröidyt myöhemmin uudelleen, menetettyä aikaa ei korvata. Maksettua aikaa ei voi siirtää toiselle käyttäjälle.
  • LASKUTUS, VIIVÄSTYSKORKO JA PERIMISKULUT"
    Jos käyttäjän maksutapa Rockwayn käyttöoikeudesta on laskutus, lähetetään lasku käyttäjän ilmoittamaan postiosoitteeseen kyseessäolevan tilausjakson alettua. Mikäli lähetettyä laskua ei makseta eräpäivään mennessä, on Rockwayllä oikeus maksumuistutuksessa laskuttaa lisäksi eräpäivän jälkeiseltä ajalta viivästyskorkoa ja perimiskulut. Viivästyskorko on korkeintaan korkolain mukainen Suomen Pankin vahvistama korko. Perimiskulujen suuruus on 4euroa/huomautuslasku. Mikäli laskua ei makseta maksumuistutuksesta huolimatta, on Rockwayllä oikeus siirtää lasku perintätoimistolle perintälain mukaisia jatkotoimia varten.
  • JATKUVA TILAUS (aiemmin myös nimellä kestotilaus)
    Jatkuva tilaus on Rockway Oy:n ja käyttäjän välinen sopimus. Sopimus on voimassa toistaiseksi ilman erillistä uusintatilausta, kunnes käyttäjä peruu sen, tai muuttaa sen määräaikaiseksi. Tilausjakson pituus voi olla 1, 3, 6 tai 12 kuukautta riippuen asiakkaan valinnasta ja ROCKWAYn kulloinkin tarjoamasta tuotevalikoimasta. Jatkuvan tilauksen ensimmäinen erä laskutetaan voimassaolevan hinnaston mukaan ensimmäisen tilausjakson alussa ja seuraavat jaksot kyseisen jakson alussa. Käyttäjä voi lopettaa tilauksensa suoraan Rockwayn sivuston ”Omat tiedot” -sivun ”Laskutustiedot”-välilehdeltä. Käyttäjä voi muuttaa laskutusjakson pituutta ilmoittamalla siitä Rockwayn laskutuksen sähköpostiosoitteeseen laskutus@rockway.fi tai puhelimitse Rockwayn tukipuhelimeen. Muutos astuu voimaan ilmoitushetkellä meneillään olevan laskutusjakson lopussa. Jos ilmoitus tehdään laskutusjakson jo vaihduttua on Rockwayllä oikeus laskuttaa jo alkanut laskutusjakso ja päättää tilaus tai muuttaa tilausta vasta kyseisen laskutusjakson loppuessa. Rockwaylla on oikeus muuttaa myynnissä olevien tuotteiden valikoimaa ja hintoja. Kulloinkin voimassaolevat hinnat on eritelty Rockwayn Internet-sivuilla. Hinnoittelun muuttuessa koskee uusi hinta kestotilaajaa aikaisintaan seuraavan laskutuskauden alusta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Arvonlisäveron muutokset tai muut lakien, asetusten tai viranomaisten toimenpiteiden vaikutukset tuotteiden hintoihin on ROCKWAYllä oikeus ottaa huomioon välittömästi niiden voimaantulohetkestä alkaen, jolloin ne voidaan lisätä automaattisesti hintoihin.
  • PALVELUNTARJOAJAN OIKEUDET JA VELVOLLISUUDET
    Palveluntarjoajalla on oikeus lopettaa palvelu tai irtisanoa tämä sopimus ilman etukäteisvaroitusta. Näissä tapauksissa palveluntarjoaja voi poistaa käyttäjän kaikki tiedot ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli palvelussa esiintyy käyttökatkoja, tai palvelu lopetetaan osittain, tai kokonaan, ei menetettyä aikaa korvata käyttäjälle. Palveluntarjoajalla on oikeus siirtää tämä käyttöehtosopimus kolmannelle osapuolelle ilman erillistä ilmoitusta. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa palvelun hinnoittelua ilman ennakkoilmoitusta.
  • YLEISTÄ
    ROCKWAY (palvelu) on Internet-sivusto osoitteessa www.rockway.fi. Tämä käyttöehtosopimus on voimassa ROCKWAY Oy:n (palveluntarjoaja) ja palvelun käyttäjän (käyttäjä) välillä. Rekisteröityessään palveluun käyttäjä hyväksyy nämä käyttöehdot ja sitoutuu toimimaan niiden mukaisesti. Mikäli käyttäjä ei noudata käyttöehtoja, palveluntarjoajalla on oikeus sulkea käyttäjä palvelusta korvaamatta jo maksettua tilausta. Palveluntarjoajalla on oikeus tehdä muutoksia ja lisäyksiä näihin käyttöehtoihin ilman erillistä ilmoitusta. ROCKWAY takaa tuen vain seuraavien selainten uusimmille versioille: Mozilla Firefox, Google Chrome ja Microsoft Internet Explorer.
  • KUINKA KATKAISEN ROCKWAYN TILAUKSEN?
    Helpoin, varmin ja turvallisin tapa katkaista Rockwayn jatkuva tilaus on tehdä se itse suoraan sivustomme oikeassa yläkulmassa olevan käyttäjätietosymbolin alta avautuvasta ”Laskutus”-linkistä. Tilauksen onnistuneesta katkaisusta lähetämme aina vahvistusviestin tilaajan laskutustiedoissa olevaan sähköpostiosoitteeseen. Tilauksiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit myös tarvittaessa lähettää sähköpostia osoitteeseen laskutus@rockway.fi.
  • REKISTERÖIDYIN, MUTTA AKTIVOINTISÄHKÖPOSTI EI OLE SAAPUNUT
    Joidenkin sähköpostipalveluiden (erityisesti Gmail, Hotmail, Suomi24 ja Luukku.com) tiukat roskapostisuodattimet ovat välillä estäneet aktivointiviestien perilletulon uusille käyttäjillemme. Kannattaa siis tarkistaa, olisiko aktivointiviesti päätynyt roskapostikansioon. Jos aktivointiviestiä ei kuulu, voit yrittää rekisteröitymistä uudelleen tai olla meihin yhteydessä sähköpostitse (tuki@rockway.fi) tai puhelimitse (tel. 045 7731 1111, arkisin klo 09 - 15).
  • MITEN VOIN TUTUSTUA PALVELUUN?
    Rekisteröitymällä Rockway.fi-palveluun saa uusi käyttäjämme viikon mittaisen maksuttoman kokeilujakson koko palveluumme. Kokeilujakson aikana voi palveluamme käyttää rajoituksetta. Kokeilun lunastaminen vaatii maksukortin tiedot, ja tilaus muuttuu kokeilun jälkeen automaattisesti maksulliseksi, mikäli sitä ei katkaista. Tilauksen voi katkaista koska tahansa kokeilujakson aloittamisen jälkeen.
  • UNOHDIN SALASANAN
    Vanhaa salasanaasi emme saa selvitettyä, sillä se on järjestelmässämme salattu, mutta voit vaihtaa salasanasi uuteen painamalla sivustollamme Kirjaudu-nappulasta avautuvassa ikkunassa olevaa Unohtuiko salasana? -linkkiä ja seuraamalla sitten ohjeita. Jos salasanan vaihdossa tulee jotain pulmaa, laita meille viestiä (tuki@rockway.fi) tai soittaakin voi toimistoaikoina (tel. 045 7731 1111, arkisin 9:00-15:00).
  • PALVELU EI TOIMI NORMAALISTI, MITÄ VOIN TEHDÄ?
    Kuten muissakin sähköisissä palveluissa, voi Rockway.fi-sivustollakin olla toimintahäiriöitä, mutta pyrimme tietysti parhaamme mukaan minimoimaan ongelmat. Käyttökatkoksen sattuessa voit lähettää meille sähköpostia asiasta (tuki@rockway.fi). Pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman nopeasti. Palvelun toimimattomuus voi myös johtua käyttäjän oman laitteiston puutteista, välimuistin ongelmista tai vanhentuneista ohjelmistoista tai niiden osista: Ohjeet välimuistin tyhjennykseen löydät täältä. Internet-selaimesi saat tarvittaessa päivitettyä käyttämäsi selaimen (esim. Chrome, Firefox, Safari tai Internet Explorer) kotisivulta.
  • MIKÄ ON ROCKWAY?
    Rockway.fi on Internetissä toimiva musiikinopetuspalvelu. Se on vaivaton vaihtoehto musiikinharrastajalle. Voit opiskella soittoa ja laulua suoraan tietokoneeltasi tai tabletin tai älypuhelimen ruudulta. Rockwayläisten käytettävissä on tuhansia oppitunteja, satoja kursseja ja satakunta opettajaa eri oppiaineissa. Uusia kursseja julkaistaan säännöllisesti.
  • MIKÄ ON ROCKWAYN SÄHKÖPOSTIOSOITE, PUHELINNUMERO JA POSTIOSOITE?
    Sähköposti: tuki@rockway.fi Puhelinnumero: 045-7731 1111 (arkisin 9:00-15:00) Postiosoite: Rockway Oy, Lemuntie 3-5, 00510 Helsinki
  • MIKÄ ON FAQ (FREQUENTLY ASKED QUESTIONS)?
    FAQ on Internet-maailmassa yleinen lyhenne sanoista Frequently Asked Questions. Se on kokoelma kyseiseen sivustoon, palveluun tms. liittyviä yleisimpiä ja kysytyimpiä kysymyksiä vastauksineen. Hieman harvemmin käytetty suomenkielinen vastine on UKK (Usein Kysytyt Kysymykset).
  • MITÄ TARVITSEN KÄYTTÄÄKSENI ROCKWAYTÄ?
    Käyttääksesi Rockwayta tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen, jossa on Internet-selain ja riittävän nopea Internet-yhteys. Opiskelemasi soitin on myös hyvä olla jossain lähettyvillä (kitara, basso, rummut, piano/koskettimet, ukulele...). Ennen kaikkea tarvitset halun oppia soittamaan.
  • MITEN SAAN ROCKWAYN KÄYTTÖÖNI?
    Voit tehdä Rockwayn tilauksen tilaussivultamme (https://www.rockway.fi/tilaus/). Tilaajana saat heti käyttöösi kaikki kurssit oheismateriaaleineen kaikista oppiaineistamme koko tilauksesi ajaksi. Tilausasioissa voit myös olla meihin yhteydessä sähköpostitse (laskutus@rockway.fi) tai puhelimitse (tel. 045 7731 1111, arkisin klo 09 - 15).
  • SAIN ROCKWAYN LAHJAKSI, MITEN AKTIVOIN LAHJAKORTIN?
    Saadaksesi käyttöösi lahjakortin sisältämän määräaikaisen katseluajan, täytyy sinun mennä osoitteeseen http://rockway.fi/lahjakortti ja seurata sivulla annettuja ohjeita.
  • MITÄ JOS MINUN PANKKITILINI ON ERI PANKISSA, KUIN MILLÄ ROCKWAYN TILAUKSEN VOI SUORAAN VERKOSSA MAKSAA?
    Rockwayn tilauksen maksuna käyvät yleisimmät credit- ja debit-maksukortit. Poikkeustapauksissa maksu voidaan järjestää myös paperilaskutuksella tai monilla työnantajien tarjoamilla kulttuuripalveluihin oikeuttavilla arvoseteleillä tai vastaavilla sähköisillä saldotuotteilla. Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse (laskutus@rockway.fi) tai puhelimitse (045 7731 1111, arkisin klo 09 - 15).
  • VOINKO KOKEILLA ROCKWAYTA ENSIN ILMAISEKSI?
    Voit halutessasi aluksi selailla Rockwayn tarjontaa ilman mitään sitoumuksia. Rekisteröityessäsi palveluumme saat myös maksuttoman testijakson, jonka aikana kaikki sisältömme on käytettävissäsi. Tämän jälkeen voit halutessasi ryhtyä tilaajaksi.
  • VOIKO ROCKWAYTA KÄYTTÄÄ ULKOMAILLA?
    Kyllä. Rockwaytä voi periaatteessa käyttää missä vain, kunhan internet-yhteys on riittävän nopea. Kannattaa testata yhteyttä ja Rockwayn toimivuutta sijaintipaikassasi ennen tilauksen tekoa.
  • MIKÄ ON KÄYTTÖAIKA?
    Rockwayn täysimittainen käyttö edellyttää, että sinulla on käyttöaikaa palveluumme. Käyttöaika voi olla määräaikaista tai jatkuvaa: Määräaikaista käyttöaikaa voi saada esim. lahjakortista. Käyttöajan kulumiseen ei vaikuta se kuinka paljon palvelua käyttää. Esimerkiksi 3kk:n lahjakortin käyttöaika loppuu kolmen kuukauden kuluttua lahjakortin lunastamisesta käyttipä palvelua ympärivuorokautisesti tai ei lainkaan. Rockwayn tilaukset ovat luonteeltaan jatkuvia tilauksia. Ne siis jatkuvat automaattisesti tilausjakso kerrallaan, kunnes käyttäjä katkaisee tilauksen. Tilaus päättyy katkaisuhetkellä meneillään olevan tilausjakson loppuun. Tilauksen voi katkaista myös ensimmäisen tilausjakson aikana.
  • MITÄ ROCKWAYN TILAAMINEN MAKSAA?
    Ajan tasalla olevan hinnaston löydät tilaussivultamme ja osoitteesta https://www.rockway.fi/hinnat. Rockwayn tilaukset ovat luonteeltaan jatkuvia tilauksia, joten tehty tilaus jatkuu tilausjakso kerrallaan, kunnes sen itse katkaisee. Tilauksen voi kuitenkin halutessaan katkaista jo ensimmäiseen tilausjaksoonsa, eli mitään sitoutumispakkoa ei ole.
  • VOIVATKO ALAIKÄISET KÄYTTÄÄ ROCKWAYTÄ?
    Rockwaytä voivat käyttää myös alaikäiset, mutta maksajaksi on saatava täysi-ikäinen henkilö. Tilausta tehtäessä on siis laskutustietoihin merkittävä täysi-ikäisen henkilön (esim. huoltajan) nimi ja yhteystiedot.
  • YHTEYSTIETONI TAI LASKUTUSTIETONI OVAT MUUTTUNEET. MINNE VOIN NE PÄIVITTÄÄ?
    Ollessasi kirjautuneena sivustollemme, on kunkin sivun oikeassa yläreunassa käyttäjäsymboli, jota painamalla avautuvasta valikosta pääsee tarkastelemaan ja muokkaamaan monia käyttäjätiliin ja tilauksiin liittyviä asioita. Jos päivitys ei jostain syystä onnistu, niin meihin voi olla yhteydessä sähköpostitse (laskutus@rockway.fi) tai puhelimitse (tel. 045 7731 1111, arkisin klo 09 - 15).
  • MITEN TULOSTAN OPPITUNTIEN OHEISMATERIAALIN?
    Jokaisen oppitunnin yhteydessä on "Tulosta"-painike, jota klikkaamalla pääset tulostamaan oppitunnin oheismateriaali-ikkunassa näkyvät oheismateriaalin. Joidenkin oppituntien ja kurssien Tiedostot-alalehdellä on myös pdf-muotosia liitteitä, jotka voi ladata omalle koneelleen tulostettavaksi.
  • KUINKA VOIN MUUTTAA ASETUKSIANI?
    Ollessasi kirjautuneena sivustollemme, on kunkin sivun oikeassa yläreunassa käyttäjäsymboli, jota painamalla avautuvasta valikosta pääsee tarkastelemaan ja muokkaamaan monia käyttäjätiliin ja tilauksiin liittyviä asioita.
  • MITEN VOIN POISTAA TILIN/KÄYTTÄJÄNIMEN?
    Käyttäjätiliä ei voi poistaa omin avuin. Lähetä asiasta pyyntö tuki@rockway.fi -sähköpostiosoitteeseen, niin poistamme tilisi.
  • KÄYKÖ YHTAIKAINEN OPISKELU USEAMMALTA SAMAN KOTITALOUDEN KONEELTA?
    Yhden kotitalouden asukkaat saavat käyttää samaa Rockwayn tilausta, jopa samanaikaisesti.
  • MITEN TULOSTAN OPPITUNTIEN OHEISMATERIAALIN?
    Jokaisen oppitunnin yhteydessä on "Tulosta"-painike, jota klikkaamalla pääset tulostamaan oppitunnin oheismateriaali-ikkunassa näkyvät oheismateriaalin. Joidenkin oppituntien ja kurssien Tiedostot-alalehdellä on myös pdf-muotosia liitteitä, jotka voi ladata omalle koneelleen tulostettavaksi.
  • ​HUOMASIN ONGELMAN, ENKÄ SAA SITÄ RATKAISTUA. USKON, ETTÄ VIKA ON ROCKWAY.FI -PALVELUSSA. MITÄ TEEN?"
    Lähetä ensin osoitteeseen tuki@rockway.fi sähköpostia kokemastasi ongelmasta. Mitä tarkemmin kuvailet ongelmaa, sitä paremmin pystymme auttamaan. Voimme myös pyytää lähettämään tarkempia tietoja käyttämästäsi laitteistosta. Tällöin pyydämme sinua käymään sivustolla supportdetails.com. Laita sivun yläosassa olevaan Recipient's email -laatikkoon osoitteemme tuki@rockway.fi. Laita muihin laatikoihin myös nimesi, käyttäjänimesi ja oma sähköpostiosoitteesi ja paina Send details -nappulaa. Kun saamme sähköpostisi ja kyseisen raportin käyttämästäsi laitteistosta pystymme paremmin etsimään ongelmakohtia.
  • MITÄ TEEN, JOS OPETUSVIDEOT PÄTKIVÄT?
    Pyrimme varmistamaan opetusvideoiden sujuvan toiston käyttämällä luotettavia serveripalveluntarjoajia ja suuria kansainvälisiä pilvipalveluita. Tilapäiset tekniset ongelmat ovat silti tietenkin mahdollisia. Useimmiten opetusvideoiden toistovaikeudet johtuvat kuitenkin hitaasta Internet-yhteydestä käyttämiemme serverien ja käyttäjän oman laitteiston välillä. Tähän Rockway ei pysty suoraan vaikuttamaan. Seuraavilla konsteilla voit kuitenkin yrittää parantaa videoiden toimivuutta: Kannattaa sulkea ylimääräiset selainikkunat ja muut ohjelmat (esiim. Spotify ja sähköposti), jotka voivat omalta osaltaan varata osan käytettävissäsi olevasta kaistasta.
  • MIKSI SIVU ILMOITTAA, ETTÄ MINULLA EI OLE KÄYTTÖAIKAA, VAIKKA OLEN TILAAJA?
    Ensin kannattaa varmistua, että olet kirjautuneena sisään palveluumme. Ollessasi sisäänkirjautuneena näkyy käyttäjänimesi sivun oikeassa ylänurkassa olevan käyttäjäsymbolin vieressä. Varmistu myös, että tilauksesi on voimassa nimenomaan kyseisellä käyttäjätilillä. Jos sinulla on useita käyttäjätilejä, voi tämä aiheuttaa sekaannuksia. Jos tilauksesi on jostain syystä katkaistu, olemme lähettäneet (laskutus@rockway.fi-osoitteesta) asiasta viestin laskutustiedoissasi olevaan sähköpostiosoitteeseesi. Jos et saa ongelmaa ratkaistua omin päin, voit olla meihin yhteydessä joko sähköpostitse (laskutus@rockway.fi) tai puhelimitse (045 7731 1111, arkisin klo 9 -15).
  • ​MITEN SAAN JAVASCRIPTIN KÄYTTÖÖN SELAIMESSANI?
    Voidaksesi käyttää Rockwayn sivustoa, tulee internet-selaimessasi olla javascriptin käyttö sallittuna. Internet-selaimia päivitetään melko usein, joten ajan tasalla olevien ohjeiden ylläpito selainten asetuksiin liittyvissä asioissa on lähes mahdotonta. Löytääksesi ajantasaiset ohjeet javascriptin sallimiseen selaimessasi suorita google-haku esimerkiksi hakusanoilla ”salli javascript” ja selaimesi nimi (esim. Firefox, Chrome, Internet Explorer, Edge tai Safari).
  • MITEN PÄIVITÄN SELAINOHJELMAN?
    Useimmiten Internet-selaimet päivittyvät automaattisesti tai ainakin osaavat ehdottaa päivitystä tarvittaessa. Jos kuitenkin haluat tehdä päivityksen manuaalisesti, voit tehdä sen käyttämäsi selaimen kotisivulta. Pääset päivityksiin käsiksi myös esim. tekemällä Google-haun sanoilla ”päivitys” ja käyttämäsi selaimen nimi (hae siis esimerkiksi sanoilla ”päivitys Chrome”).
  • SUOSITTELUOHJELMAN KAUTTA LIITTYNEIDEN KÄYTTÄJIEN OIKEUDET JA VELVOLLISUUDET
    Rockwaylle rekisteröityvät käyttäjät sitoutuvat noudattamaan palvelun käyttöehtoja, jotka on kirjattu erikseen ylös osoitteeseen https://www.rockway.fi/kayttoehdot. Suosittelu ei velvoita lunastamaan ilmaiskokeilua.
  • YLEISTÄ
    ROCKWAY (palvelu) on Internet-sivusto osoitteessa www.rockway.fi. Tämä käyttöehtosopimus on voimassa ROCKWAY Oy:n (palveluntarjoaja) ja palvelun käyttäjän (käyttäjä) välillä. Rekisteröityessään palveluun käyttäjä hyväksyy nämä käyttöehdot ja sitoutuu toimimaan niiden mukaisesti. Mikäli käyttäjä ei noudata käyttöehtoja, palveluntarjoajalla on oikeus sulkea käyttäjä palvelusta korvaamatta jo maksettua tilausta. Palveluntarjoajalla on oikeus tehdä muutoksia ja lisäyksiä näihin käyttöehtoihin ilman erillistä ilmoitusta. ROCKWAY takaa tuen vain seuraavien selainten uusimmille versioille: Mozilla Firefox, Google Chrome ja Microsoft Internet Explorer.
  • SUOSITTELIJAN OIKEUDET JA VELVOLLISUUDET
    ROCKWAY-palvelun suositteluohjelman käyttäminen on ilmaista, eikä se velvoita käyttäjää tekemään lisäostoja palveluun. Ilmaiskokeilun lunastaminen vaatii uutta käyttäjää syöttämään palveluun ajantasaiset ja toimivat maksutiedot palvelun käyttöehtojen mukaisesti. Ilmaiskokeilun aloittaessaan käyttäjä valtuuttaa Rockwayn käynnistämään maksullisen tilauksen käyttöehtojen mukaisesti, mikäli kokeilua ei katkaista 14vrk sisällä sen aloittamisesta. Palvelua voivat suositella vain maksullisen tilausjakson lunastaneet käyttäjät. Mikäli suositeltu jatkaa palvelun tilausta ilmaiskokeilun jälkeen katkaisematta käynnistettyä tilausta, suosittelija saa 5€ alennuksen seuraavasta laskustaan. Molempien osapuolten alennukset mitätöityvät, mikäli kutsuttu ei jatka palvelun tilaajana ilmaiskokeilun jälkeen. Mahdolliset jälkitilaukset eivät oikeuta käyttäjiä suositteluohjelman etuihin. Tilauksen katkaisun tai tilin poistamisen yhteydessä, käyttäjä menettää oikeutensa jo ansaittuihin alennuksiin tai ilmaisaikaan. Ansaittuja alennuksia tai ilmaisaikaa ei voi siirtää toiselle käyttäjälle. Alennusten tai ilmaisajan ansaitseminen bottien, tekaistujen tilien tai muiden epärehellisten keinojen avulla on kiellettyä, ja voi johtaa saadun hyödyn laskennallisen arvon veloittamiseen käyttäjältä. Kaikkien suositeltavien tulee olla täysi-ikäisiä. Suosittelija on vastuussa suositteluohjelmaan syöttämiensä yhteystietojen oikeellisuudesta.

Käyttöehdot

bottom of page