top of page

Kokeilemalla ilmaiseksi saat koko sisältömme käyttöösi viikon ajaksi. Kokeilu päättyy automaattisesti, etkä sitoudu mihinkään.

DROP #2 -HARJOITUS DIMI-SOINNUILLA

TEKNIIKAN JA HARMONIAN AARREARKKU

Tässä oiva treeni yhdistää drop #2- ja dimisoinnun harjoittelun

Video-oppitunti

Oppitunti kuuluu kurssiin

Urkupiste

1

Urkupiste

Urkupiste

NULL

Urkupiste

Urkupiste

NULL

Urkupiste

1

Urkupiste

1

Urkupiste

Urkupiste

Tutustutaan urkupisteeseen teoriassa ja käytännössä.

06:39

Urkupiste

Urkupiste

Tutustutaan urkupisteeseen teoriassa ja käytännössä.

06:39

Urkupiste

1

Urkupisteen soveltamista, osa 1

1

Urkupisteen soveltamista, osa 1

Urkupisteen soveltamista, osa 1

Tarkastellaan muutamia yleisiä käytännön sovelluksia urkupisteen käyttöön.

06:26

Urkupisteen soveltamista, osa 1

Urkupisteen soveltamista, osa 1

Tarkastellaan muutamia yleisiä käytännön sovelluksia urkupisteen käyttöön.

06:26

Urkupisteen soveltamista, osa 1

1

Urkupisteen soveltamista, osa 2

1

Urkupisteen soveltamista, osa 2

Urkupisteen soveltamista, osa 2

Tarkastellaan muutamia käytännön sovelluksia urkupisteen käyttöön tutun Misty- jazz-standardin kautta.

06:06

Urkupisteen soveltamista, osa 2

Urkupisteen soveltamista, osa 2

Tarkastellaan muutamia käytännön sovelluksia urkupisteen käyttöön tutun Misty- jazz-standardin kautta.

06:06

Urkupisteen soveltamista, osa 2

1

Lisämausteita säestykseen

2

Lisämausteita säestykseen

Lisämausteita säestykseen

NULL

Lisämausteita säestykseen

Lisämausteita säestykseen

NULL

Lisämausteita säestykseen

2

Ideoita fillailuun

1

Ideoita fillailuun

Ideoita fillailuun

Musiikillisiin aukkopaikkoihin voidaan inspiraation iskiessä soittaa pientä täytettä.

10:54

Ideoita fillailuun

Ideoita fillailuun

Musiikillisiin aukkopaikkoihin voidaan inspiraation iskiessä soittaa pientä täytettä.

10:54

Ideoita fillailuun

1

Ideoita kappaleen lopettamiseen

1

Ideoita kappaleen lopettamiseen

Ideoita kappaleen lopettamiseen

Kappaleen lopetuksessa voidaan hyödyntää esimerkiksi urkupistettä ja murrettuja sointuja.

05:09

Ideoita kappaleen lopettamiseen

Ideoita kappaleen lopettamiseen

Kappaleen lopetuksessa voidaan hyödyntää esimerkiksi urkupistettä ja murrettuja sointuja.

05:09

Ideoita kappaleen lopettamiseen

1

Ideoita kappaleen lopettamiseen, osa 2

1

Ideoita kappaleen lopettamiseen, osa 2

Ideoita kappaleen lopettamiseen, osa 2

Kappaleen lopetuksessa voidaan myös hyödyntää sopivia sointuvaihdoksia.

08:19

Ideoita kappaleen lopettamiseen, osa 2

Ideoita kappaleen lopettamiseen, osa 2

Kappaleen lopetuksessa voidaan myös hyödyntää sopivia sointuvaihdoksia.

08:19

Ideoita kappaleen lopettamiseen, osa 2

1

Reharmonisointia käytännössä

3

Reharmonisointia käytännössä

Reharmonisointia käytännössä

NULL

Reharmonisointia käytännössä

Reharmonisointia käytännössä

NULL

Reharmonisointia käytännössä

3

Reharmonisointi, johdanto

1

Reharmonisointi, johdanto

Reharmonisointi, johdanto

Reharmonisointi tarkoittaa uudelleensoinnuttamista, kuten sana jo antaakin ymmärtää. Aloitellaan aiheeseen tutustumista pienten esimerkkien kautta.

07:26

Reharmonisointi, johdanto

Reharmonisointi, johdanto

Reharmonisointi tarkoittaa uudelleensoinnuttamista, kuten sana jo antaakin ymmärtää. Aloitellaan aiheeseen tutustumista pienten esimerkkien kautta.

07:26

Reharmonisointi, johdanto

1

Reharmonisointia käytännössä, osa 1

1

Reharmonisointia käytännössä, osa 1

Reharmonisointia käytännössä, osa 1

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä pienen esimerkkikappaleen kautta.

06:22

Reharmonisointia käytännössä, osa 1

Reharmonisointia käytännössä, osa 1

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä pienen esimerkkikappaleen kautta.

06:22

Reharmonisointia käytännössä, osa 1

1

Reharmonisointia käytännössä, osa 2

1

Reharmonisointia käytännössä, osa 2

Reharmonisointia käytännössä, osa 2

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä pienen esimerkkikappaleen kautta. Nyt käytetään laskevaa bassolinjaa.

07:28

Reharmonisointia käytännössä, osa 2

Reharmonisointia käytännössä, osa 2

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä pienen esimerkkikappaleen kautta. Nyt käytetään laskevaa bassolinjaa.

07:28

Reharmonisointia käytännössä, osa 2

1

Reharmonisointia käytännössä, osa 3

1

Reharmonisointia käytännössä, osa 3

Reharmonisointia käytännössä, osa 3

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä pienen esimerkkikappaleen kautta. Tarkastellaan vielä muutamaa uutta vaihtoehtoa.

07:46

Reharmonisointia käytännössä, osa 3

Reharmonisointia käytännössä, osa 3

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä pienen esimerkkikappaleen kautta. Tarkastellaan vielä muutamaa uutta vaihtoehtoa.

07:46

Reharmonisointia käytännössä, osa 3

1

Esimerkkikappaleen reharmonisointia

1

Esimerkkikappaleen reharmonisointia

Esimerkkikappaleen reharmonisointia

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä tutun lastenlaulun kautta.

16:29

Esimerkkikappaleen reharmonisointia

Esimerkkikappaleen reharmonisointia

Harjoitellaan reharmonisointia eli uudelleensoinnutusta käytännössä tutun lastenlaulun kautta.

16:29

Esimerkkikappaleen reharmonisointia

1

Symmetrisiä asteikkoja

4

Symmetrisiä asteikkoja

Symmetrisiä asteikkoja

NULL

Symmetrisiä asteikkoja

Symmetrisiä asteikkoja

NULL

Symmetrisiä asteikkoja

4

Dimiasteikko

1

Dimiasteikko

Dimiasteikko

Dimiasteikolla saadaan jännittäviä uusia sävyjä improvisointiin.

08:31

Dimiasteikko

Dimiasteikko

Dimiasteikolla saadaan jännittäviä uusia sävyjä improvisointiin.

08:31

Dimiasteikko

1

Dominanttidimiasteikko

1

Dominanttidimiasteikko

Dominanttidimiasteikko

Dominanttidimiasteikko on usein käytetty oktatoninen asteikko.

07:52

Dominanttidimiasteikko

Dominanttidimiasteikko

Dominanttidimiasteikko on usein käytetty oktatoninen asteikko.

07:52

Dominanttidimiasteikko

1

Dimiasteikon soveltamista

1

Dimiasteikon soveltamista

Dimiasteikon soveltamista

Sovelletaan edellä opittua dimiasteikkoa sointujen maailmaan.

09:07

Dimiasteikon soveltamista

Dimiasteikon soveltamista

Sovelletaan edellä opittua dimiasteikkoa sointujen maailmaan.

09:07

Dimiasteikon soveltamista

1

Dominanttidimiasteikon soveltamista

1

Dominanttidimiasteikon soveltamista

Dominanttidimiasteikon soveltamista

Sovelletaan edellä opittua dominanttidimiasteikkoa sointujen maailmaan.

05:42

Dominanttidimiasteikon soveltamista

Dominanttidimiasteikon soveltamista

Sovelletaan edellä opittua dominanttidimiasteikkoa sointujen maailmaan.

05:42

Dominanttidimiasteikon soveltamista

1

Dominanttidimiasteikon soveltamista, osa 2

1

Dominanttidimiasteikon soveltamista, osa 2

Dominanttidimiasteikon soveltamista, osa 2

Sovelletaan edellä opittua dominanttidimiasteikkoa sointujen maailmaan. Osa 2.

07:34

Dominanttidimiasteikon soveltamista, osa 2

Dominanttidimiasteikon soveltamista, osa 2

Sovelletaan edellä opittua dominanttidimiasteikkoa sointujen maailmaan. Osa 2.

07:34

Dominanttidimiasteikon soveltamista, osa 2

1

Sointuhajotuksia

5

Sointuhajotuksia

Sointuhajotuksia

NULL

Sointuhajotuksia

Sointuhajotuksia

NULL

Sointuhajotuksia

5

Sointuhajotuksien maailmaan

1

Sointuhajotuksien maailmaan

Sointuhajotuksien maailmaan

Uusia ajatuksia sointujen soittoon

04:19

Sointuhajotuksien maailmaan

Sointuhajotuksien maailmaan

Uusia ajatuksia sointujen soittoon

04:19

Sointuhajotuksien maailmaan

1

Säestystreeniä sointuhajotuksilla

1

Säestystreeniä sointuhajotuksilla

Säestystreeniä sointuhajotuksilla

Balladin tunnelmia hakemaan

05:29

Säestystreeniä sointuhajotuksilla

Säestystreeniä sointuhajotuksilla

Balladin tunnelmia hakemaan

05:29

Säestystreeniä sointuhajotuksilla

1

Lisää sointuhajotuksen käyttöä

1

Lisää sointuhajotuksen käyttöä

Lisää sointuhajotuksen käyttöä

Valssia, Stridea ja Beatia testaamaan

06:08

Lisää sointuhajotuksen käyttöä

Lisää sointuhajotuksen käyttöä

Valssia, Stridea ja Beatia testaamaan

06:08

Lisää sointuhajotuksen käyttöä

1

Sointukäännökset ja hajotukset

1

Sointukäännökset ja hajotukset

Sointukäännökset ja hajotukset

Yhdistetään soinnun käännösten ja hajotusten harjoittaminen

04:07

Sointukäännökset ja hajotukset

Sointukäännökset ja hajotukset

Yhdistetään soinnun käännösten ja hajotusten harjoittaminen

04:07

Sointukäännökset ja hajotukset

1

Sointuhajotuksia kromaattisesti

1

Sointuhajotuksia kromaattisesti

Sointuhajotuksia kromaattisesti

Hyvä tekniikka- ja lämmittelytreeni

03:23

Sointuhajotuksia kromaattisesti

Sointuhajotuksia kromaattisesti

Hyvä tekniikka- ja lämmittelytreeni

03:23

Sointuhajotuksia kromaattisesti

1

Drop #2 -tekniikka tutuksi

1

Drop #2 -tekniikka tutuksi

Drop #2 -tekniikka tutuksi

Oikean käden sointuhajotus

05:03

Drop #2 -tekniikka tutuksi

Drop #2 -tekniikka tutuksi

Oikean käden sointuhajotus

05:03

Drop #2 -tekniikka tutuksi

1

Drop #2 -harjoitus dimi-soinnuilla

1

Drop #2 -harjoitus dimi-soinnuilla

Drop #2 -harjoitus dimi-soinnuilla

Tässä oiva treeni yhdistää drop #2- ja dimisoinnun harjoittelun

03:31

Drop #2 -harjoitus dimi-soinnuilla

Drop #2 -harjoitus dimi-soinnuilla

Tässä oiva treeni yhdistää drop #2- ja dimisoinnun harjoittelun

03:31

Drop #2 -harjoitus dimi-soinnuilla

1

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

6

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

NULL

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

NULL

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

6

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

1

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

Yhdistetään pari jazz-musiikille tyypillistä asiaa: drop 2 -sointuhajotus ja bebop-asteikko.

06:55

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

Yhdistetään pari jazz-musiikille tyypillistä asiaa: drop 2 -sointuhajotus ja bebop-asteikko.

06:55

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla

1

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla, osa 2

1

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla, osa 2

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla, osa 2

Jatketaan drop 2 -sointuhajotuksen ja bebop-asteikon parissa.

05:04

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla, osa 2

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla, osa 2

Jatketaan drop 2 -sointuhajotuksen ja bebop-asteikon parissa.

05:04

Ensimmäisen asteen Bebop-asteikko Drop 2 -tekniikalla, osa 2

1

I-IV-V-harjoitus duurissa

7

I-IV-V-harjoitus duurissa

I-IV-V-harjoitus duurissa

NULL

I-IV-V-harjoitus duurissa

I-IV-V-harjoitus duurissa

NULL

I-IV-V-harjoitus duurissa

7

I-IV-V-harjoitus duurissa

1

I-IV-V-harjoitus duurissa

I-IV-V-harjoitus duurissa

Tällä oppitunnilla harjoittelemme duurisävelllajin tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Keskeisimmät sointuasteet ovat ensimmäinen (I), neljäs (IV) ja viides (V).

08:00

I-IV-V-harjoitus duurissa

I-IV-V-harjoitus duurissa

Tällä oppitunnilla harjoittelemme duurisävelllajin tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Keskeisimmät sointuasteet ovat ensimmäinen (I), neljäs (IV) ja viides (V).

08:00

I-IV-V-harjoitus duurissa

1

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 2

1

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 2

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 2

Tällä oppitunnilla harjoittelemme duurisävellajin tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Keskeisimmät sointuasteet ovat ensimmäinen (I), neljäs (IV) ja viides (V). Laajennamme käsittelyä useampiin sävellajeihin.

04:49

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 2

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 2

Tällä oppitunnilla harjoittelemme duurisävellajin tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Keskeisimmät sointuasteet ovat ensimmäinen (I), neljäs (IV) ja viides (V). Laajennamme käsittelyä useampiin sävellajeihin.

04:49

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 2

1

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 3

1

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 3

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 3

Tällä oppitunnilla edelleen harjoittelemme duurisävellajien tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Keskeisimmät sointuasteet ovat ensimmäinen (I), neljäs (IV) ja viides (V). Sävellajista toiseen siirrytään elegantisti välidominantin kautta.

09:08

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 3

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 3

Tällä oppitunnilla edelleen harjoittelemme duurisävellajien tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Keskeisimmät sointuasteet ovat ensimmäinen (I), neljäs (IV) ja viides (V). Sävellajista toiseen siirrytään elegantisti välidominantin kautta.

09:08

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 3

1

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 4

1

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 4

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 4

Tällä oppitunnilla harjoittelemme vieläkin duurisävellajien tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Nyt käymme läpi kromaattisesti kaikki sävellajit. Sävellajista toiseen siirrytään sievästi välidominantin kautta.

04:53

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 4

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 4

Tällä oppitunnilla harjoittelemme vieläkin duurisävellajien tärkeimpien sointujen eri käännösten yhdistelyä. Nyt käymme läpi kromaattisesti kaikki sävellajit. Sävellajista toiseen siirrytään sievästi välidominantin kautta.

04:53

I-IV-V-harjoitus duurissa, osa 4

1

Kvinttiympyrä ja diatoninen kvinttikierto

8

Kvinttiympyrä ja diatoninen kvinttikierto

Kvinttiympyrä ja diatoninen kvinttikierto

NULL

Kvinttiympyrä ja diatoninen kvinttikierto

Kvinttiympyrä ja diatoninen kvinttikierto

NULL

Kvinttiympyrä ja diatoninen kvinttikierto

8

Kvinttiympyrä

1

Kvinttiympyrä

Kvinttiympyrä

Kvinttiympyrä on hyödylinen käsite monissa asioissa.

07:44

Kvinttiympyrä

Kvinttiympyrä

Kvinttiympyrä on hyödylinen käsite monissa asioissa.

07:44

Kvinttiympyrä

1

Diatoninen kvinttikierto perusmuotoisilla soinnuilla

1

Diatoninen kvinttikierto perusmuotoisilla soinnuilla

Diatoninen kvinttikierto perusmuotoisilla soinnuilla

Yhdessä sävellajissa pysyen muodostetaan sointuja edeten kvintti kerrallaan alaspäin.

06:41

Diatoninen kvinttikierto perusmuotoisilla soinnuilla

Diatoninen kvinttikierto perusmuotoisilla soinnuilla

Yhdessä sävellajissa pysyen muodostetaan sointuja edeten kvintti kerrallaan alaspäin.

06:41

Diatoninen kvinttikierto perusmuotoisilla soinnuilla

1

Diatoninen kvinttikierto oikean käden sointukäännöksillä

1

Diatoninen kvinttikierto oikean käden sointukäännöksillä

Diatoninen kvinttikierto oikean käden sointukäännöksillä

Edellisessä harjoituksessa opittu diatoninen kvinttikierto mennään läpi hyödyntäen oikealla kädellä sointukäännöksiä.

06:17

Diatoninen kvinttikierto oikean käden sointukäännöksillä

Diatoninen kvinttikierto oikean käden sointukäännöksillä

Edellisessä harjoituksessa opittu diatoninen kvinttikierto mennään läpi hyödyntäen oikealla kädellä sointukäännöksiä.

06:17

Diatoninen kvinttikierto oikean käden sointukäännöksillä

1

Diatoninen kvinttikierto bassolinjan variaatioilla

1

Diatoninen kvinttikierto bassolinjan variaatioilla

Diatoninen kvinttikierto bassolinjan variaatioilla

Edellisissä harjoituksissa opittu diatoninen kvinttikierto mennään läpi vaihtoehtoisilla vasemman käden bassolinjoilla.

06:31

Diatoninen kvinttikierto bassolinjan variaatioilla

Diatoninen kvinttikierto bassolinjan variaatioilla

Edellisissä harjoituksissa opittu diatoninen kvinttikierto mennään läpi vaihtoehtoisilla vasemman käden bassolinjoilla.

06:31

Diatoninen kvinttikierto bassolinjan variaatioilla

1

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla

1

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla

Opetellaan teknisesti haastava ja teoria-asioissakin opettavainen harjoituskappale.

08:58

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla

Opetellaan teknisesti haastava ja teoria-asioissakin opettavainen harjoituskappale.

08:58

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla

1

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla, osa 2

1

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla, osa 2

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla, osa 2

Siirretään aiemmin opeteltu etydi toiseen sävellajiin ja annetaan eväitä laajempaan kehittelyyn.

06:42

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla, osa 2

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla, osa 2

Siirretään aiemmin opeteltu etydi toiseen sävellajiin ja annetaan eväitä laajempaan kehittelyyn.

06:42

Nelisointuetydi diatonisella kvinttikierrolla, osa 2

1

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

9

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

NULL

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

NULL

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

9

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

1

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

Tarkastellaan dim-arpeggioiden hyödyntämistä heavy-tyylisessä sooloilussa.

10:31

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

Tarkastellaan dim-arpeggioiden hyödyntämistä heavy-tyylisessä sooloilussa.

10:31

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa

1

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 2

1

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 2

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 2

Jatketaan vauhdikkaiden dim-arpeggioiden tarkastelua.

08:51

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 2

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 2

Jatketaan vauhdikkaiden dim-arpeggioiden tarkastelua.

08:51

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 2

1

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 3

1

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 3

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 3

Jatketaan dim-arpeggioiden parissa lisäämällä tilutukseen kromaattisia elementtejä.

10:22

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 3

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 3

Jatketaan dim-arpeggioiden parissa lisäämällä tilutukseen kromaattisia elementtejä.

10:22

Vähennetyn soinnun hyödyntäminen sooloilussa, osa 3

1

Heavy-sooloilun aineksia

10

Heavy-sooloilun aineksia

Heavy-sooloilun aineksia

NULL

Heavy-sooloilun aineksia

Heavy-sooloilun aineksia

NULL

Heavy-sooloilun aineksia

10

Heavy-sooloilun aineksia

1

Heavy-sooloilun aineksia

Heavy-sooloilun aineksia

Opetellaan nopeita kuvioita, joita varsinkin kitaristit usein heavy-musiikin nopeissa soolo-osuuksissa käyttävät.

09:27

Heavy-sooloilun aineksia

Heavy-sooloilun aineksia

Opetellaan nopeita kuvioita, joita varsinkin kitaristit usein heavy-musiikin nopeissa soolo-osuuksissa käyttävät.

09:27

Heavy-sooloilun aineksia

1

Heavy-sooloilun aineksia, osa 2

1

Heavy-sooloilun aineksia, osa 2

Heavy-sooloilun aineksia, osa 2

Tarkastellaan vielä hieman asteikkoihin liittyviä asioita erityisesti heavy-genren harmonisessa maailmassa.

06:23

Heavy-sooloilun aineksia, osa 2

Heavy-sooloilun aineksia, osa 2

Tarkastellaan vielä hieman asteikkoihin liittyviä asioita erityisesti heavy-genren harmonisessa maailmassa.

06:23

Heavy-sooloilun aineksia, osa 2

1

Heavy-sooloilun aineksia, osa 3

1

Heavy-sooloilun aineksia, osa 3

Heavy-sooloilun aineksia, osa 3

Hyödynnetään luonnollisen ja harmonisen mollin yhdistelmäasteikkoa.

03:17

Heavy-sooloilun aineksia, osa 3

Heavy-sooloilun aineksia, osa 3

Hyödynnetään luonnollisen ja harmonisen mollin yhdistelmäasteikkoa.

03:17

Heavy-sooloilun aineksia, osa 3